❀ Δειγματάκια Οκτώβρη & Νοέμβρη

Δημοσιεύτηκε 5.12.12 από την
Δείγματα Οκτώβρη και Νοέμβρη


Πολλά δείγματα έπαιξαν αυτούς τους δυο μήνες, τόσα που αν τα περιελάμβανα όλα, το ποστ θα έβγαινε σεντόνι! Περιπεράστε και διαβάστε! (αγοράστε και θαυμάστε και άλλα πολλά που γράφεις όταν δεν έχεις φαντασία).

Βody Shop BB cream , 14€ τα 25ml
Η bye-bye cream των TBS. To δειγματάκι μου το έβαλαν σε βαζάκι οι κοπέλες στο Mediterranean Cosmos. Όπως συνέβη σε πολύ κόσμο, έτσι και στο δικό μου πρόσωπο έγινε πορτοκαλί, οπότε την έβγαλα από πάνω μου αμέσως. Η haris που τη δοκίμασε δεν είχε το ίδιο θέμα, μιας και η δική της επιδερμίδα έχει κίτρινους υποτόνους. Όπως έχει ξαναειπωθεί στο youtube και στα blogs η συσκευασία περιέχει μόνο 25ml, κοστίζει 14ευρώ, δεν έχει spf, είναι όντως λιπαρή. Μην αναμασάμε τα ίδια. Δε θα την αγόραζα, ούτε και τη συστήνω.

Βody shop tea tree minimizer, 30ml στα 10,50€
Πέταξα το δείγμα, αλλά εκείνη η μυρωδιά αποχέτευσης έχει χαραχθεί ανεξίτηλα στη μνήμη μου. Ούτε διαφορά είδα στους πόρους, ούτε καλύτερο στρώσιμο του μεικαπ. Δεύτερη ευκαιρία; Δε νομίζω! Γενικά μιλώντας, το TBS έχει πέσει στην εκτίμησή μου τα τελευταία χρόνια :(

Χρησιμοποίησα αρκετά δείγματα, οπότε έχω επαρκή εικόνα μετά από 6 χρήσεις. Είναι λεπτόρρευστο και απορροφάται αμέσως. Αφήνει όμως το δέρμα μου στεγνό και αφυδατωμένο. Πρακτικά, καμία ενυδάτωση - ακριβώς το αντίθετο: τράβηγμα και ξηρότητα. Φίλες που τη δοκίμασαν συμφωνούν, αν και υποστηρίζουν ότι κάποια άλλα σέρουμ της εταιρείας αξίζουν. Ίδωμεν.

Dior Capture XP Crème Yeux Haute Correction Rides , 45 τα 15ml
Αντιρυτιδική κρέμα ματιών. Δημιουργεί φιλμ το οποίο στοκάρει τις ρυτίδες, αλλά δεν απορροφάται ώστε να ενυδατώσει την περιοχή. Αν βάλεις κονσίλερ από πάνω, γίνονται ένα σώμα και τρίβονται. Αυτά αρκούν για να μείνω μακριά.

Madara ecoeyes, eye repair cream, 30€ περίπου
Μπόλικο δείγμα (3ml) μέρος του σετ ταξιδίου στο οποίο αναφέρθηκα εδώ. Ενώ απλώνεται σα νεράκι, στεγνώνει γρήγορα και δεν προσφέρει σούπερ ενυδάτωση. Μια αδιάφορη κρέμα ματιών, με απωθητική  μυρωδιά και υψηλή τιμή.

Αpivita Aqua Vita, κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης για κανονικές/ξηρές επιδερμίδες, 20 τα 50ml
Με ενόχλησε η αίσθηση κόλλας που άφηνε στο δέρμα μου. Είπαμε έχουμε ξηρή επιδερμίδα, αλλά όχι και να είμαστε σα να πασαλειφτήκαμε με μέλι. Tacky-tacky-tacky. Δεν θα την ξαναδοκίμαζα.

Bioderma Sensibio Forte - 15€ τα 40ml
Eνυδατική ενάντια στην ερυθρότητα για ευαίσθητα δέρματα. Ομολογώ ότι με 4-5 χρήσεις δε μπορώ να ξέρω αν κάνει κάτι για τις κοκκινίλες. . Δεν ένιωσα βελτιωμένο το δέρμα μου ως προς την αφή/υφή, που για μένα η αίσθηση άνεσης και απαλότητας (ειδικά στα ξηρά σημεία) είναι βασικό κριτήριο κατά την επιλογή ενυδατικής. Επιπλέον, η έντονη μυρωδιά πούδρας δεν είναι το καλυτερό μου. Δεν είναι κακή, αλλά δεν είπα και "ουάου".

Ενυδατική κρέμα για ηλικίες 20-30. Το δείγμα ήταν 15ml, σχεδόν το 1/3 της κανονικής συσκευασίας, υπεραρκετό για 10 μέρες. Εδώ το είπα το 'ουαου'! Το δέρμα μου τη λάτρεψε! Αμέσως μετά τη χρήση ήταν πιο απαλό και ελαστικό και είχα την (ψευδ)αίσθηση ότι ήταν ενυδατωμένο εκ των έσω χωρίς να δω ίχνος λιπαρότητας. Η άτιμη υπέροχη αίσθηση κρατούσε ω-ρ-ε-ς! I hereby admit that I will purchase this thing asap.

Bioderma Sensibio H2O, το γνωστό ντε! 500ml γύρω στα 20€ από Ελλάντα, στη μισή τιμή έξω
Και ναι, βρήκα δείγμα! (χειροκρότημα). Και ναι, δε γινόταν να μη μου αρέσει! Δε λέω περισσότερα, ξεκινάμε φάση δοκιμής και σύγκρισης με άλλα νεράκια καθαρισμού, μιας και η κανονική συσκευασία (1+1 δώρο - ζήλεια ψώρα) κατέφθασε απ' τα ξένα και επίκειται ποστ-έκπληξη σύντομα.

Τα 'παμε!


Τα δείγματα της Bioderma τα τσίμπησα στο μοναδικό φαρμακείο στην Κομνηνών (στενακι στα λουλουδάδικα),  αν αναρωτιέστε.

28 σχόλια: Aφησε σχόλιο

  1. Εγώ δοκίμασα την κρέμα ματιών Eye contour gel (ή κάτι τέτοιο) Sensibio της Bioderma, γιατί έπαθα μια αλλεργία από το Q10 eye roll-on της NIVEA λόγω αλλεγίας (υποτίθεται ότι είναι κατά των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος αλλά μου έκανε τα μάτια τούμπανο, με πρήξιμο, τρελό τσούξιμο και γενικά πολύ πόνο - αλλα φαινόμουν και σαν κωλόγρια με κύκλους και σακούλες - έτσι για μπόνους), Μου τη σύστηε λοιπόν η δερματολόγος και πραγματικά ξεπρήζει τέλεια. Μέχρι και εγώ που είχα πρήξιμο αλλεργίας και όχι το απλό το πρωινό, είδα μεγάλη διαφορά.
    Γενικά νομίζω για ενυδάτωση και ξεπρήξιμο είναι σούπερ και βοηθά όλη την περιοχή γύρω από τα μάτια.Για ενυδάτωση πάντα θα την έχω στο νεσεσέρ μου, αλλά όταν θες αντιγήρανση τι κάνεις? Έχω και εγώ λεπτές γραμμές (έκφρασης) κάτω από τα μάτια (σνιφ) αλλά δεν είναι έντονες. Είμαι όμως και λίγο πιο μεγάλη από εσένα οπότε θέλω κάτι πιο δυνατό.
    Η φαρμακοποιός μου πρότεινε Apivita ή Vichy, αλλά εγώ σκέφτομαι και Clinique. Εσένα ποιά είναι η αγαπημένη σου?

    Υ.Γ.: Mόλις ανακάλυψα το blog γιατί έψαχνα για πληροφορίες και reviews της κρέμας ματιών της STRIVECTIN και όλοι λένε ότι η παλιά version ήταν τέλεια, αλλά η νέα έτσι και έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζααααα, ηρθα και γω να χωθω!
      Κατ' αρχην καλως την συνονοματη! Και γω μια Κελλυ ειμαι, μη βλεπεις τι γραφει απο διπλα, αυτο ειναι το καλλιτεχνικο μου (μουχαχαχα).
      Που λες Κελλυ μου,
      ειμαι μια νεαρα στα 24 αλλα in my days εχω αγορασει βαζακια και βαζακια Vichy. Mέχρι πριν απο 6-7 χρονια ηταν απο τις αγαπημενες μου εταιριες. Ειδικα αυτη η Oligo25, αχ αυτη η Oligo25... εξαιρετικο stick ματιων, που οντως ξεπρηζε τα ματακια, αλλα πλεον δεν κυκλοφορει στην Ελλαδα και το λεω με πονο καρδιας (και αγγιγμα ψυχης).
      Το κακό με τη Vichy ειναι πως απο γαλλικη εταιρια καλλυντικων απο το Βισυ (εκει που εγινε και η περιφημη μαχη) με το ιαμαικο της το νερο και τις σουπερ μινιμαλ, κλινικες της συσκευασιες.. μας το γυρισε σε εταιρια τυπου "θα τη βρειτε στο ραφι στο σουπερμαρκετ της γειτονιας". Και δεν ειναι γιατι επεσε το status της, είναι γιατι χαλασε τη ποιοτητα της.
      Εχω αγορασει τη μιση σειρα κρεμων της παρα το νεαρον της ηλικιας μου, και απο την αλλη φταιει το νεαρον της ηλικιας μου και το γεγονος οτι γεννηθηκα ζαβη, που εχω δοκιμασει και κρεμες που ειναι για ηλικιες ανω των 40 και οχι.. οχι, δεν την ειχε αγορασει η μανουλα μου η χρυση. Εγω πηγα και την πηρα γιατι ειμαι ζαβη (δεν ξερω αν το ειπα, αλλα ειμαι ζαβη και ηθελα να το υπογραμμισω ΞΑΝΑ)-(too much is never enough, that's why)
      Δεν νομιζω πως θα εντυπωσιαστεις με τα αποτελεσματα της vichy, αλλα αν εχεις καλη σχεση με τη φαρμακοποιο σου, ζητα της δειγματα (μπες μεσα με αερα και πες της "Μια δειγματα απ'ολα απο vichy to go και σβελτα γιατι ειμαι με ανοιχτα αλαρμ εξω απο το περιπτερο και ο περιπτερας τσιριζει γιατι "κλεινω" τη πορτα και κατουριεται" ή something like that, αλλα μην απομακρυνθεις απο την ιδεα αυτη, γιατι αυτο που σου προτεινω ακουγεται σουπερ πιστευτο και κωλογαματο και σου δινω το clopyright.) (ααααα-ανασα-τη πηρα-συνεχιζω).
      H Apivita, μεγαλη η χαρη της, εχει μερικες κρεμες ματιων που δεν κανουν τιποτα, μερικες που ειναι νοστιμες.. προσωπικα ξετρελαθηκα με την aquavita ματιων της σειρας.
      Απο φαρμακευτικες ματιων, επειδη εμενα δεν μου το βγαζετε απο το μυαλο πως στο φαρμακειο "οτι πληρωσεις, παιρνεις" δοκιμασε καμια Galenic ή Lierac, οι οποιες ειναι λιγο τσουχτερουτσικες με τιμες γυρω στο 40 και ανω, που αν και δεν εχω δοκιμασει ψιλοπειθομαι. Μινιμαλ και κλινικη εμφανιση συσκευασιας η Lierac, λιγο πιο παρδαλη και με φιοριτουρες αυτες της Galenic, αλλα και αυτες εκ Γαλλιας ορμωμενες (παιδια απλη παρατηρηση..ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ, ΓΙΑΤΙ 8 ΣΤΑ 10 ΜΕΡΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟ 2-3 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ, ΤΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ;)
      Επειτα, αμα σε τρωει η τσεπη σου και εχεις μεγαλα σχεδια για τα ματια σου, δοκιμασε Henena Rubinsten και Sisley. Θα πας σπιτι -100 ή και -200 ευρωπουλα, αλλα μετα απο 2 μηνες τα ματια σου θα δουν βελτιωση.. Το θεμα ειναι πως θα ειναι μεγαλη η βελτιωση μεν, αλλα θα ναι και μεγαλες οι απαιτησεις των ομορφων ματιων σου, γιατι "στα ωπα ωπα τα χεις, και τα ζηλευανε" και συνηθησανε τη καλοπεραση των 200 ευρω τα οποια δεν μπορεις να σπαταλας μοναχα σε κρεμουλες γιατι δεν εισαι και Λατσαινα (του Λατση η γυναικα στο χωριο μου).
      Φιλικη συμβουλη, μπες σε sites και κοιταξε ποια συστατικα φυσικα και μη, βοηθουν στο να βελτιωθουν τα πραγματα που σε απασχολουν στα ματακια σου (πρηξιμο, ρυτιδουλες, κοκκινιλες και τα λοιπα) κανε μια μινι ερευνα και βρες ποια απο αυτα τα συστατικα βρισκονται στη μεγαλυτερη συγκεντρωση σε κρεμες και σε ποιες (η σειρα συγκεντρωσης ειναι φθινουσα, δηλαδη το πρωτο συστατικο ειναι αυτο που η κρεμα εχει σε μεγαλυτερη ποσοτητα και οσο παει μικραινει η συγκεντρωση) και διαλεξε μια σε τιμη που ειναι συμφερουσα και εχεις τη δυνατοτητα να αγορασεις. Επισης συμβουλεψου και φαρμακοποιο για τις αλλεργιογονες ουσιες, μη σου δημιουργησει προβλημα και καμια αλλη.
      Οσο για Bioderma; IAMATIKO NEΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ! ΕΕΕΕ.. νισαφι πια..

      Διαγραφή
    2. Yippie!!
      Και άλλη Κέλλυ. Γεια! :P
      Ναι μια κολλητή μου έπαιρνε Vichy από παλιά και της αρέσει. Εγώ μόνο παλιά την Myocine είχα δοκιμάσει και μου άρεσε αλλά μου έκαναν δώρο μετά μια άλλη, και μέχρι να πάω να την ξαναπάρω την κατέργησαν! :(

      Δίκιο έχεις, όλα τα φαρμακευτικά, τουλάχιστον ξέρεις ότι δεν θα σε πειράξουν με αλλεργίες και άλλα, αλλά απλά μπορεί να μην κάνουν τίποτα.
      Χαχαχά!! Καλή πατέντα αυτή με το πως να πάρεις δειγματάκια από το φαρμακείο. Η μαμά μου το έχει σε αυτό, αλλά μπορεί να είναι που έχει διαβήτη, καρδιά, εντερικά, υπέρταση, καταράκτη κλπ, οπότε τα ακουμπάει στο φαρμακείο για τουκόσμου τα φάρμακα. Αυτή θα βάλω, γιατί δεν μπορούν να της αρνηθούν, αν και αφού συχνά πηγαίνω και της τα παίρνω εγώ, με ξέρουν. lol

      Χαχά, από teenager για 40αρες έπαιρνες κρέμες και εσύ?
      Εγώ θα φοβόμουν μήπως μου πέσει βαριά και γίνει το δέρμα μου θαμπό και σκληρό. Αλλά δεν παραπονιέμαι αφού σε έχω τώρα να μου δίνεις συμβουλές! :P
      Για την Lierac, όντως μου έχουν πει, όπως και για Clinique All About Eyes που εχει και το Hondos 30% έκπτωση τώρα!
      Γενικά, ότι έχω βρει στο ίντερνετ για κρέμες ξέρεις κάνοντας lurking στα blogs είναι για Apivita, Korres, Olay, Clinique, Biotherm, Vichy kai Origins.
      Η τελευταία, είναι Αμερικανική και έχει σούπερ κριτικές. Κρίμα που δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα.
      Θα ήθελα να δοκιμάσω την
      http://www.origins.com/product/4172/11641/Skincare/Must-Haves/10-Best-Sellers/GinZing/Refreshing-eye-cream-to-brighten-and-depuff/index.tmpl και την
      http://www.origins.com/product/3839/13004/Great-Gifts/Star-Collection/Skincare/VitaZing/SPF-15-Energy-boosting-moisturizer/index.tmpl

      Η Bioderma Sensibio είναι τέλεια για ξεπρήξιμο!!Δεν την αλλάζω!

      Διαγραφή
    3. λαλιστατες κ οι 2, πρέπει να το χει τ' ονομα!
      για τη ginzing μπορεις να διαβασεις εδω http://didyoufallfromheaven.blogspot.gr/2012/11/origins-ginzing-eye-cream.html
      αγαπημενο μπλογκ!

      θα την παρω τη bioderma, και το κριμα στο λαιμο σου :P

      Διαγραφή
    4. Προσωπικά ούτε η Origins ουτε η Clinique μου γεμιζουν το φρύδι και δεν το κοβω να μου το γεμιζουν και πολυ συντομα. Ειδικά για τη clinique εχω ακούσει από δερματολόγους πολλάκις πως δεν εχουν και τα ευεργετικότερα των συστατικών στα καλλυντικά τους και πως γενικά ειναι "πολύ κακό-και ρευστό-για το τίποτα". Επίσης ειμαι και against animal cruelty και αποτάσσομαι τετοιες μάρκες..Όσο μπορώ να το γλυτώσω, θα το γλυτώσω, γιατί ακόμα στην Ελλάδα κάνουμε baby steps στον τομέα των βιολογικών και οι τιμές είναι συχνά απλησίαστες.
      Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ μια ωραιότατη βιολογική και φτηνή κρεμούλα με βιταμίνη C η οποία εχει μεγάλη ποσότητα και εξαιρετικές κρητικες (ωπα τα κοπέλιαααα τσοι κοπελιές), την οποία αγόρασε και η κολλητή μου. Απλά προσοχή με τις κρέμες ματιων με βιταμίνη C, οχι πανω στο καπακι του ματιού (που ουτως ή αλλως δεν βάζουμε κρέμα βεβαια). ΄Οχι οτι θα παθετε κανα μεγάλο μη αναστρεψιμο κακό..
      Με τη προαναφερθείσα κρεμούλα έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής μια σημαντικη διαφορά στους μαύρους κύκλους μου και στη φωτεινότητα του ματιού μου. Επίσης είναι βελούδινη και λειτουργεί σαν primer πριν βάλω το concealer μου.
      Γενικά δεν είμαι και απαιτητική, θαύματα δεν γίνονται. Όσο τρεφεσαι καλα, εφαρμόζεις αντιηλιακη κρεμούλα και προσέχεις τον εαυτό σου, θα έχεις και υγιές δέρμα "γιατι η ομορφια ξεκινάει απο μέσα μας" (Κρατήστε την ανάσα σας και ένος λεπτού σιγή για τη στιγμη mastercard που μόλις σας πρόσφερα..). Επίσης προσπάθησε να πίνεις κοντά στα 6 λίτρα νέρο, να κοιμάσαι καλά και να μη στρεσάρεσαι.. Ανέξοδο μεν, όχι και ευκολο δε..ειδικα στους χαλαιπούς καιρους που ζουμε!
      Να σαι πάντα καλά και σε ευχαριστούμε για τη στήριξη σου! Αγωνιστικούς χαιρετισμούς και μια αγκαλιά από μένα!

      Διαγραφή
    5. @Mata: Ελπίζω να σου κάνει καλό, όπως και εμένα!

      @doppelganger: Έτσι, ε? Τι να σου πω, δεν ξέρω... Απλά κάνοντας έρευνα στο διαδίκτυο τα ανακάλυψα αυτά. Δεν έχω ποτέ ασχοληθεί σοβαρά με κρέμες. Πήγαινα στον Χόντο και ότι μου πρότειναν έπαιρνα! (lame, I know lol)

      ποια είναι καλέ αυτή η θαυματουργή κρεμούλα...Πες μας και εμάς να μάθουμε! :P

      Από ό,τι έχω δει, μου αρέσει πολύ και αυτή: www.salonskincare.co.uk/product_info.php/cPath/100_40/products_id/13022
      Αλλά μάλλον καμιά Κορρές θα πάρω, ή Απιβίτα να στηρίξω και τα ελληνικά προιόντα... Έτσι κι αλλιώς σε μερικούς μήνες θα θέλω πάλι οπότε αν δεν μου αρέσει, αλλάζω....

      *snugglesmishes* & *tacklehugs*

      Διαγραφή
    6. Τη κρεμούλα την αγόρασα από το iherb.com. Θαυματουργή δεν είναι, αλλά δεν είναι και κακή! http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Vitamin-C-Renewal-Revitalizing-Eye-Cream-1-oz-28-g/18635.

      Διαγραφή
  2. Καλώς ήρθες! Η strivectin ηταν η καλυτερη που εχω χρησιμοποιήσει και την επαιρνα αρκετα χρονια. Από εκεί και πέρα το χάος. Για ενα εξάμηνο είχα χρησιμοποιήσει τη νεα strivectin, το επόμενο την all about eyes της clinique(δεν εκανε τι-πο-τα), το επομενο τη lancome για την οποια εγραψα πριν ενα μηνα και τώρα έχω μία της La roche posay, redermic 45+ νομίζω - ειναι για μεγάλες ηλικίες, τη βάζω βραδυ, μπόλικη ποσότητα στο πόδι της χήνας και είμαι αρκετά ευχαριστημένη. Αλλά δεν εχω ολοκληρωμένη άποψη ακόμη... Δε θα σύστηνα καμία απο τις προηγουμενες ωστοσο... Α και στο ενδιαμεσο μου εδωσε η μανα μου την wine elixir της apivita (στο μπορντο βαζάκι), επισης δεν εκανε τίποτα.. τη μιση την πεταξα :(

    Σοβαρά ξεπρήζει η κρεμα της bioderma? Πολύ με ιντρίγκαρες τώρα γιατί τελευταία έχω θέμα με τα πρηξιματάκια ('βοηθάνε' όλα...ξενυχτια, αλάτι, τσιγαρο κ.ο.κ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις που θεωρούσα πολύ καλή την Clinique, με αυτά που είχα ακούσει. Ευχαριστώ, ξέρω τι να αποφύγω! lol
      Ναι, εμένα με ξέπρηζε αφάνταστα. Δεν απορροφάται αμέσως αμέσως, αλλά εμένα δεν με πείραζε να περιμένω λίγο.

      Διαγραφή
  3. ενταξει πρεπει να μας πεις απο που βρηκες τα δειγματακια για το bioderma!btw την πιο φθηνη τιμη την βρηκα σε φαρμακειο επι της αγιας σοφιας με 19ε ενω ολα τα αλλα το εχουν 25 (εκτος των online).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τα δείγματα της Bioderma τα τσίμπησα στο μοναδικό φαρμακείο στην Κομνηνών (στενακι στα λουλουδάδικα), αν αναρωτιέστε." εκεί! Επισης ειχε εκπτωση 25% αναγραφομενη στο μπουκαλι (απο την εταιρεια) και 10% απο το φαρμακειο, εβγαινε γυρω στα 17+ αν θυμαμαι καλα. Πολύ καλή τιμή. εχουν σαιτ, αλλα μην τρομάξεις, οι τιμες στο καταστημα ειναι πολυ πιο χαμηλες!!! http://www.healthypharmacy.gr/el/company.html

      Διαγραφή
    2. αααα το ξερω το φαρμακειο ειναι η μαμα μου πελατισσα!χιχιχι θα παω να τα σηκωσω ολα!

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ! :)
    Γαμώτο, κρίμα που δεν βγαίνει πια η ίδια. Πάντα τελευταία τα μαθαίνω τα ωραία. Έπρεπε να το είχαν πει να είχαμε στοκάρει στην ορίτζιναλ strivectin! lol
    Η Lancome εμένα δεν μου αρέσει γενικά σαν εταιρεία. Έπαιρνε η μαμά μου πολλά προιόντα και της άρεσαν αλλά εγώ δοκίμασα την Hydrazen και καναδυο άλλα και δεν μου άρεσε. Η Avene είναι ωραία εταιρεία και γενικά τώρα που έκανα lurk σε blogs kai forums για το θέμα, είδα ότι πολλοί προτιμούν Apivita, Avene kai La Prairie. o_0
    Εμένα η Αpivita γενικά δεν μου αρέσει, αλλά έλεγα να δοκιμάσω της Lierac που μου είπαν ότι είναι καλή
    http://www.a-pharmacy.gr/diopticalm-anti-fatigue-en.html
    http://www.a-pharmacy.gr/diopticreme-anti-rides-en.html

    Και για ενυδατική προσώπου, τώρα χρησιμοποιω OLAY την πράσινη και μου αρέσει πραγματικά αλλά μετά σειρά έχει η
    http://www.hondoscenter.gr/products/beauty/facial-care/biotherm/1129-skin-energetic-anti-ox

    Ναι, για εμένα τουλάχιστον ήταν πολύ καλη. Με ξέπρηζε αισθητά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου και απο μενα....θα συμφωνησω με τις κρεμες και τον ορο που δεν ευχαριστηθηκες και θα σταθω στο νερακι που το λατρευω και ΑΠΑΙΤΩ τωρα να μου πεις απο που το πηρες 1+1 και σε ποια τιμή!! Δεν ειμαι γλυκούλα? χχαχαχα φιλακια!!!στειλε μου Mail αν δεν θες να εκθεσεις τοπους και γεγονοτα~~
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ κατέφθασε απ τα ξένα, το λέω! μας την έφερε απο Γαλλία μια φιλη της haris που μενει κ εκει κ ηρθε Ελλαδα πριν 2 βδομαδες. Εδω δεν εχω δει 1+1 :(

      Διαγραφή
  6. το νεράκι της bioderma το εχω και εγω, αλλα ανυπομονω να το τελειωσω για να πάρω το cleanance eau nettoyante της avene, που ειναι για λιπαρες επιδερμίδες και τοοοοοοοοσο απαλο στην επιδερμίδα! για τη frezyderm έχω ακούσει τα καλύτερα! Έχει πάρει πολύ τα πάνω της! Πολύ ωραίο ποστ!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι θες να το τελειώσεις; δε σου αρεσε!!!!?????

      Διαγραφή
  7. Poluuu oreo post :D
    teleio peripiimeno blog!
    http://missmadden923.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγνώμη, αλλά κάνετε λάθος για την τιμή της Eye Repair Cream της MÁDARA.. Εχει αρχική 24 και με την έκπτωση βγαίνει στα 19,20!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Η τιμη που βλεπεις είναι η αρχική τιμή του προϊόντος στην Αγγλια (24λίρες=30ευρω), μιας και δε βρηκα online συνδεσμο απο καταστημα στην Ελλάδα. Συγκεκριμενα ειναι της ιστοσελίδας του καταστηματος feelunique στην οποια οδηγεί ο σύνδεσμος (αν πατησεις πανω).

      Διαγραφή
  9. μυρωδιά αποχέτευσης??????? χαχαχαχα!!!!!!
    την κρέμα της frezyderm ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω κι εγώ γιατί το καλοκαίρι ξετρελάθηκα πραγματικά με το αντηλιακό τους!!! Χαίρομαι που διάβασα καλά σχόλια γιατί είναι εδώ και καιρό στη wishlist!!
    Για την Aqua vita της Apivita θα συμφωνήσω... είναι τραγικά κολλώδης η υφή της...
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το αντιηλιακό θέλω πολύ να το πάρω, το δοκιμασα μονο στο χερι κ τρελαθηκα! σχετικα με την ενυδατική, περιμενω να τελειωσουν οι κρεμες που εχω τωρα για να την χτυπησω...

      Διαγραφή
  10. Εξαιρετικό το post.
    Το νεράκι της bioderma είναι πάρα πολύ καλό αλλά το βρίσκω αντι-οικονομικό.
    Για την νέα σειρά της Frezyderm ψήνομαι και εγώ γιατί "ακούω" καλά λόγια αλλά μιας και είμαι λίιιιιιγο πάνω από τα 20 θα προτιμήσω μια άλλη κρεμούλα.
    Όσο για τα προϊόντα του Body shop εδώ και χρόνια τα απόφεύγω γιατί καθόλου φυτικά δεν είναι και περιέχουν αρκετά εώς πολλά επικίνδυνα συστατικά και είναι πανάκριβα.

    Φιλιά πολλά .
    Συνέχισε την καλή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καταρχάς... Δοκίμασα και την αντιστιχη ενυδατική για ηλικίες 30+ της frezyderm και είναι σαφώς πιο πηχτή και βαριά, οπότε δε ξέρω αν θα κάνει για όλα τα δέρματα. Δε χάνεις τίποτα όμως ν αναζητήσεις κάποιο δείγμα. Για τα προϊόντα του body shop συμφωνώ, τα θεωρώ ακριβά για την ποιότητά τους, κι εκτός από αφρόλουτρα, κρέμες σώματος και γενικά προϊόντα για το σώμα που μου αρέσουν κάπως, τα προϊόντα μαιγιάζ και skincare δε τα συμπαθώ. Το νεράκι δεν είναι κ τόσο αντιοικονομικό. Προσωπικά χρειάζομαι σχεδόν 150ml το μήνα (η εμπειρία μου είναι από το νεράκι των sephora) αν ξεβάφομαι μία φορά τη μέρα και 2 φορές τα ΣΚ - και πίστεψέ με χρησιμοποιώ μποοοοόλικη ποσότητα κάθε φορά γιατί παθαίνω εμμονή και θελω να φύγουν όοοολα... Δηλαδή ένα μπουκάλι Bioderma των 500ml θα φτάνει για περίπου 3 μήνες, που βγαίνει 6 ευρώ το μήνα (ή 3 αν το πάρεις από εξωτερικό). Καλά είναι!

      Διαγραφή
  11. Agapw ta deigmatakia se swnoun apo polla atopimata! Den mou egkwmiazan krema matiwn tis apivita k apodeixthike moufa;A nai tin aqua vita ! I farmakopoios kamia diafora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παιδιά, χρησιμοποίησα την κρέμα ματιών Definity Eye της Olay και αντί να δω βελτίωση στους μαύρους κύκλους και στις ρυτιδούλες μου, κατέληξα με βλεφαρίτιδα (ερεθισμό γύρω από την περιοχή των ματιών, απίστευτο κνησμό και τσούξιμο...)! Είμαι με αντισταμινικά χάπια και αλοιφή με κορτιζόνη για 10 ημέρες!!! Αφήστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή